loader image

איזו חוכמה יש במיתוג?

חבילת מיתוג

איזו חוכמה יכולה להיות במיתוג?!

נשמע מוזר, באמת איזה חכמה כבר יש בזה..

אז זהו שלא. בבניית הלוגו קיימים מספר תהליכים הדורשים מהמעצב להשקיע ולהקדיש מחשבה רבה ותכנון בסמליל- הלוגו.

לעיתים נדרשת שנינות במידה, כמובן יש לזכור שלכל אחד יש הכישורים ויכולות שונים מבורא העולם.

ובכן, באברי הלוגו יש ביטוי לשנינותו של המעצב.

לעיתים הדרך ללכוד את עיני האנשים היא שהלוגו ישעשע אותם..ואף יעלה חיוך על שפתיהם 🙂

הלוגו הוא בעצם שם העסק- דרכו אנשים שופטים את העסק, האם הוא אמין? אלו שרותים הוא נותן?

האם הוא יוקרתי או עממי וכדומה.

וזאת הם בוחנים על פי הצבע, הפונט, הסמל המשולב וכן על זו הדרך..

מיתוג לעסקים יציבים- יש להשתמש בניראות המשדרת אמינות, ביטחון כזה שיתבטא בבחירת פונט עבה ועוצמתי המשדר אחריות ונסיון.

 
הלוגו ותפקידו

לסמליל (לוגו) יש תפקיד חשוב גם… בכביש!

שימו לב לשילוטים ולתמרורים המופיעים כאבני דרך בכבישים. 

סמל כף יד -עצור

סמל האות T – רחוב ללא מוצא

סמל חץ- פניה

כמה פשוט להבין כשיש סמלים!

ישנה העדפה מוחלטת של סמל בתמרור על מלל, כי כאשר מכונית טסה על הכביש,

לנהג אין פניות לקרא אותיות ומשפטים, המוח שלו מרוכז חזק בנסיעה. ועיכוב קטן עלול להפוך את נסיעתו לאסון ממש. לכן הדרך הטובה ביותר ללכוד בכל אופן את מוחו ולהעביר לו מסר מהיר, חד וקליט- זה רק על ידי סמל!

 
נראות הלוגו בחברות השונות

לכל חברה יש לוגו- כמובן. אי אפשר בלי.

יש חברות המשתמשות בטקסט בלבד- למשל- שם החברה.

יש חברות המשתמשות בסמל בלבד בד"כ המשקף את הנושא בו עוסקת החברה.

ויש שמשלבות טקסט וסמל יחד.

הביטו מסביבכם-

ראו סמלים ולוגואים,

ונסו להבין כמה חכמה ומחשבה טמונים בהם..

זה פשוט מרתק!

בהצלחה!

קצת עלינו..

סטודיו חכמולוגו לעיצוב הוקם במטרה לפתח שפה ונראות מקצועית לכל מותג
תוך שימת לב לפרטים הקטנים, ובמתן דגש על יצירתיות ואסטתיקה. הסטודיו
מתמחה במיתוג עסקי, פיתוח שפה עיצובית, פרסום וחשיבה רעיונית בהתאמה
לטרנדים העכשויים, ללקוחות המותג ולערכיו.

עשוי לעניין אותי..

רוצה לתקשר עם המעצב?

שיהיה לך יום מקסים!